mandag 28. november 2011

Ny Binde kveld , denne gang hos meg .

Hadde Karl på besøk i helga, det endte opp med Flue binding fra morran te kvelds :)
Ja å en del Fotball pauser inni mellom med en aldri så liten i glassene :)

 Denne spinneren va eg fornøyd med, laaaaange hale er bare søtt :)

 Parachutene sitter ganske godt nå føle eg, alltid romm for forbedring med tviler ikke på at denne fanger fisk :)
 Litt Øl & Godteri på lørdagen, 2 stk som koste seg over United`s tapte poeng mens eg suttra litt over at chelski klarte å vinne :(
 men siden Chelski vant tenkte eg at eg kunne slå på stor tromma å dra frem den flotteste vinen i huset å spandere litt på karl..hihi :)
 mhm.....ka gjør eg nå`??


her er karl i gang , vet ikke helt hva han "Surre" med  .....men at det blir fiskbart er helt sikkert :)

Takker igjen Karl for hyggelig helg :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar