søndag 4. desember 2011

Tilbakeblikk 2011 Bokn

Eg sitte fremdeles å glor ut vindu, å alt eg ser e kvite bølgetoppar, frustreranes å vite at det antagligvis forblir sånn til langt utpå nyåret..jaja, nytt foto utstyr på gli nå, så får vel bli bedre kjent med det mens en har sjangs :)
Hadde mange fine dager på Bokn i sommer, både med å uten fiskestang, naturen her er veldig spesiel og det gjør d litt ekstra spennende, det kryr i hjort å diverse fulg, fiskevatten på et hvert hjørne å kysten like ved :)
Mange av bildene eg tok i sommer ble tatt med et mobilkamera så kvaliteten er jo ikke som hos mange andre fotoblogger hvor de gjerne kjøre Svæære 7D kameraer å linser tunge som bautastein, men det er måten du bruker utstyret på som ofte er utslagsgivende , ikke alltid utstyret i seg sjøl :) Eg kunne jo aldri ha printa ut et svært A4 format med høy foto kvalitet fra et av mobil bildene mine, men her ser de ok ut etter en runde i Ligthroom :)
Anyway, her kommer et lite tilbake blikk over noen av bokna turene i sommer :)




















Ps, lite bilder av fisk får eg beskjed om, men d ekke alltid like lett å få tatt goe bilder av seg sjøl med fisk som skal sleppes ut igjen , noe stort sett all fisk blir !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar