onsdag 20. mars 2013

En utdatert fiskeblogg er blitt så mye mer !

Hei igjen dere som følger meg ...Jeg beklager de siste månedenes dårlige oppdateringer, det har seg slik at jeg ikke kan promotere bloggen min noen plass lenger grunnet en feil jeg ikke klarer løse..Dette har fått meg til å vurdere og legge ned hele bloggen :( Trist nå som sesongen nærmer seg..

Men uansett da, jeg har en en del bilder fra fjorårets siste tur fra hjelmelandsheiene jeg ikke har lagt ut, så her kommer de :)


Frokost i jakthytta

Thomas er sjefen og viser vei

Han fortalte aldri om disse klatre ettappene..

Det er et merklig landskap her oppe

Photoshoppet ...ja :) 

Thomas på toppen

Første fisk er snart på land

Tilslaget

Hvor ble den vakende ørretten av da ?

JO den tok eg :) 

Moltebær er himmelsk

Paring

Mhm....piss in the sea !

Molter, gress, vann, og en fluestang :)

spar litt til hjorten da ..Hallo..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar