onsdag 23. november 2011

Ny Dag Nye fluer :)

Mine binde ferdigheter er ikke det eg skryte mest av, men kreativiten er d ikke noe å si på :)
Ka eg ska kalle disse fluene blir jo like utfordrende som å lage de, tviler på at det finnes noen like der ute :p
Dette skulle være en slags parachute men uten hale tråd, derfor brukte eg polychinelle som kropps forlenger å droppa da hale tråd :) Så materialet ble Gul polychinelle, lyse brun "superfine dubbing" mørke dubb på thorax,    brunt hane hackel å antron vinge , på en krok 12 :)
På denne neste lagde eg en morsom vri :) ku hale som hale tråd, med brun polychinelle splittet i en "V" over hale tråen..etterfulgt av mørk fine dubbing med hane hackel over thorax :) Slå dn du :p Denne fekk eg faktisk fisk på 22 november i et vatten helt uten Vak aktivitet, så eg anslår denne for å bli en mega suksees :) hehe
Denne er svært avansert :) så avansert at eg lar bilde fortelle historien :) Kaller den for "Rally fluga" :p
Har et stort ønske om at denne ska funke i elva, blei faktisk rørt te tårer over resultatet her :) Kaller denne for "Beauty" :) snakker seff om denne nedenfor teksten :)

Her prøvde eg meg på en slags spinner, mhm......kan jo misforstås :)
Morro å fange fisk på de da :) Alt i alt så er faktisk litt fornøyd med meg sjøl, eg ser at ting blir bedre sjøl om de sikkert ikke hadde blitt solgt for mange av på Xxl :) Men så skal jo ikke disse på utstilling heller, de skal faktisk ikke lenger enn til min egen lille museums boks langt nede i vesten :p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar