torsdag 12. april 2012

Sausisk Sjø ørret



Ja da var jeg halveis online igjen, via telefon vel og merke :) Flyttet tilbake til Sauda etter 10 år på kysten, føles merklig men likevel fint :) Det første jeg gjorde var og benyttet meg av den flotteste utsikten over fiskemulighetene direkte fra stuevinduet mitt, jeg bor på panorama toppen :) Fjorden ligger nedenfor vinduet,mens fjellvanna ligger i siktet men litt lenger vekk enn Søèn..Jeg tusslet ned til den gammle yrkes skolen i saudasjøen fulgte stien ned til sjøen og utoset fra elva som passerte, fjorden var blikkstille ikledd ett lite tåkelag, jeg drog frem Sø boksen og fant frem en oransj liten reke, det gjekk hele 5 minutt så satt den første søen på over 10 år tatt i sauda :) Dette var ikke noe småfisk heller føltes det ut som der og da, den drog og drog og gjorde noen sprell før den havnet på land i noen sekunder, jeg var alene og d var begynt å bli mørkt så jeg måtte stresse litt for og få tatt  et bilde..Den beit igjen ikke lenge etterpå og da havnet den i matboksen :)

It`s a great feeling too be fishing again, vært lenge vekke nå :)

Bloggen vil bli fylt opp av fin fisk å varierte bilder fremover , so stay tuned :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar