søndag 5. februar 2012

Krykke laus :)

Hei og Hå, nå er eg tilbake 4 mnd`r før tia :) Disse legene må ha kjøpt seg te Lisensen når de ikke klare å stille en bedre diagnose enn hva tilfellet blei her :) Tenk å fortella en pasient etter undersøkelse at han må belaga seg på å sitte i rullestol opp til 3 mnd`r , å at han må vær vekke fra jobben i minimum 6 mnd`r etter operasjon, å så ender det opp med at eg kasta krøkkene som egentlig sku vært en rullestol etter 14 dager :) Jojo, så blei eg nå Positivt overasska over min egen fremgang, men samtidig forvirra på Kirurgens vegne..! Uansett så er eg tebake i skoa mine nå, fluestanga rakk ikke å bli bestøvet, snørene mine er vasket å smøret inn på nytt..de er lagt i strekk nå mens Kong vinter herje utenfor vinduet :) Eg binde endel fluer for tia, men nå er eg tom for både kroker å en del materiale..Fikk en gledens overaskelse i posten for noen dagen sia da det dukket opp en konvolutt fra John terje refshal ( tørrflue puristen på ffs ), han hade laget noen fantastiske spente aurivillier te meg samt noen duns å ønsket meg til lykke med en Ny sesong :)) Takker å Bukker John terje, kanskje vi ses på kvarven i Rena i år :)

Har for tiden ikke bredbånd, bare mobilt bredbånd å det duger ikke til å legge ut nye bilder, så eg får spare opp litt materiale å så legge ut noen når internetten er tilbake :))

Når det gjelder Bordtennins formen, så håper eg Vidar lunde har lagt noen harde trenings økter bak seg mens eg har vært sjuk, så eg får litt motstand neste gang eg svippe innom :) haha, neida :)

Anyway, eg har kost meg med bloggene deres mens min har vært lite aktiv, tusen takk for det :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar