fredag 6. januar 2012

Bokna tur











Tok med meg Milo på en tur Rundt Vatnalands vattnet i dag, hadde med meg Fluestang å fjærmygg i håp om se et vak eller to, været var fint til å begynne med men etterhvert kom det noen byger meed regn, vinden var fraværende å det passet meg utmerket :) Vak var det heller dårlig med, såg 3-4 vak men de var langt utenfor kaste hold..Da vi var kommet til enden på vatnet, gjekk vi opp på den nærmeste høyden for å speide etter videre løype, bak haugen lå det enda et vatten å her var det også helt stille på vannflata, vi tusslet nedover mot vannet da det plutslig spratt ett rådyr opp foran meg, akkurat nå regnet d litt så eg hadde kamera under jakka, når eg endelig hadde fått opp kamera var rådyret for lengst vekke, einaste eg såg var at den sto opp på toppen av et berg å speidet ned på oss, fikk tatt et bilde men distansen ble for lang denne gang ..Fisk derimot blei det ikke :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar