fredag 17. februar 2012

Jakta på Sø fortsetter :)






I dag har eg vært ute sia klokka 11 i formiddag, med stang så klart..Møtte først opp ved første plass, men der var Bøndene uenige om fiske gjester var tillat så det orket vi ikke å drog videre til Strømmen..Der møtte eg 2 Karar som var godt i gang med fiske, de var begge kledd i vadere å kraftige stenger beregna for alt annet enn 300 grammere ! Høylytt å pratesjuk va eg som vanlig, så eg fikk hosta frem et " Fått no da" :) ? Han første snudde seg å sa at han hadde ikke kjent noe, men at kompisen håva inn fisk etter fisk bare 20 meter fra der han sto sjøl..Ok tenkte eg, dette må eg forhørre meg om ..Eg skreik ut på nytt , " FÅTT NO DA" ? Jepp svarte han her klart å tydeligt, fått en 10-12 stk alt i fra 100gr te 1000 gramm, sie han før han kom på at han nettop hadde mista en på nærmere 2 kg :) Karane viste seg å vær hygglige folk, de reiv seg vekk fra denne fantastiske fiskeplassen hvor han hadde dratt så mye fisk å kom ned dit eg sto, altså der fisken ikke sto :) Alex hadde fått fyr på bålet å kaffen var klar, kaffe drakk me før me testa stengene te hverandre..Han eine hadde en Guideline i klasse 7, mens han andre hadde en Sage 9.6 å klasse 7 d å :) Eg fikk testa de ut å de fikk testa mi , tror eg rett så var ikke mi stang noe for disse karane helt enda :) Eg hadde en sage i klasse 5, så blei for lett for de virket d som :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar