lørdag 7. juli 2012

Loop Evotech 100

Når jeg handlet inn min "Sage sp 509" kjøpte jeg inn det nye SA snøret, jeg følte det funket fint på stanga i og med at jeg stort sett bare bruker det vanlige overhode kastet, jeg øvde og øvde på både zpey kast og snakeroll men uten særlig hell, fikk liksom ikke snøre og stang til og sammarbeide..Og så skjedde det noe i helga som var, jeg traff  Ørretbomsen "Andre brun og henning sæbø" langs elva, Andre bruker stort sett bare Snakeroll kastet og får det til å se ut som lek, Henning var ikke mye verre..
Jeg hadde truffet begge 2 tidligere, men da fikk eg et ikke altfor bra inntrykk av den ene..Det blei rettet opp på en kveld, henning var utrolig hyggelig og gjekk langt for og finne ut av feilen eg gjorde..Han tok snella si av stanga og monterte den på Sagen min med et Loop evotech 100 snøre på og sa prøv nå..etter noen kjappe instrukser la jeg i vei og jaggu fløy snøret ut som en drøm.. :) At det går ann og zurre så mye med samme snøret før en treffer det rette er utrolig, det blei liksom litt for lett nå..Saken er at når en fisker så mye alene som det jeg gjør får en liksom ikke muligheten til å teste andre snører og stenger uten at det koster skjorta og vel så det..Da jeg kom hjem mandag åpnet jeg pc og gjekk rett inn på skittfiske.no og bestilte dette snøret, nå har det annkommet og jeg ser frem til og få testet det igjen :) Vil dermed takke Henning og Andre for utrolig hyggelig testing denne kvelden og neste gang jeg treffer de skal jeg kaste skjorta av de begge 2 :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar