fredag 20. juli 2012

Kveldstur til helgelandsdalen

Har tenkt lenge på helgelandsdalen og fisket der oppe, eg måtte bare opp og sjekke før eg reise nordover..
Et fantastisk stykke natur her oppe, på veien opp Moringsdalen var eg helt satt ut ei stund , lange flotte sletter, grønne og frodige med sauer beitende, omringet av høye fjell og elver rennende nedover ..Rett og slett fantastisk :) Eg brukte ikke særlig mye tid på fisket denne gangen, det var mer en oppdagelses ferd føltes det ut som, eg oppdaget en helt ny verden omtrent..En verden du kun ser når du tenker, fantasere , eller drømmer om Heidi oppi alpene :)
Det går rykter om store røyer og fin ørret oppover disse dalene, det er en haug av vann og velge mellom men ikke alle huser fin fisk sies det ..Ikke vet eg, men finne ut av d ska eg :)

Trykk på bildene for å få best mulig bilde :)











1 kommentar: