tirsdag 8. mai 2012

Glansen av vår fiske

Ene dagen hadde vi et vær som ikke helt hadde skjønnt at vi nøyt de fine stundene, så fort den skjønnte det så stakk godværet på et blunk og Vinteren var der et øyelokk senere..Men eg filmet pittelitt når finværet var der og fisken vaket, en fluefisker var der og kastet på en fisk midt i strekke som helt klart var en sulten kar etter vak aktiviteten å bedømme..Men selfølgelig må den ha sett hva som skjedde på land, at eg sku filme ville den ikke godta så den sluttet likegodt å vake hver gang eg filmen rullet, så fort eg måtte stoppe filminga for å slette det vakeløse øyeblikket så var den oppe igjen ..Men flua te fiskeren ville den ikke ha, ikke mens eg filma jaffal:) Men blei en film liten snutt likevel med tanke på det fine været og omgivelsene rundt den vadende fluefiskeren :)


Og hør fuglesangen :)


Sommeren er nær :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar